• Wyczółkowskiego 2, 89-500 Tuchola
  • (+48) 514 320 840

Google SEO


Zostań numerem 1 w Google


SEO to skrót od Search Engine Optimization, co oznacza optymalizację dla wyszukiwarek.

Pozycjonowanie pod kątem wyszukiwarek to dyscyplina optymalizacji strony internetowej w oparciu o czynniki, na które patrzą wyszukiwarki podczas rankingowania stron internetowych.

Praca z SEO polega na tym, aby Twoja strona była trafna dla wyszukiwania użytkownika, uzyskała lepsze rankingi Google od stron Twojej konkurencji.

SEO to nie oszustwo, ale trafność
Podczas wyszukiwania zadaniem Google jest zawsze pokazywanie najtrafniejszych wyników u góry strony. Jeśli nie jesteś na szczycie, oznacza to, że Google uznał strony Twoich konkurentów za bardziej trafne dla wyszukiwanych fraz.

Na szczęście jest to coś, co możesz zmienić, jeśli chcesz podjąć walkę z konkurencją. I tutaj możemy pomóc z dużym doświadczeniem.

Jak przeprowadzić optymalizację pod kątem wyszukiwarek?
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek to nie czynność jednorazowa, to ciągły proces. Często wymaga ciągłej wielomiesięcznej pracy, podczas której testujesz, tworzysz, optymalizujesz treści, budujesz popularność i mierzysz efekt. Optymalizacja wyszukiwarek składa się z kilku różnych obszarów pracy. To połączenie badań, analiz, zrozumienia zasad działań marketingu internetowego oraz znajomości czynników, które mogą skomplikować SEO.

Poszczególne obszary pracy można w uproszczeniu podzielić na:

  • Analiza słów kluczowych — polega na znalezieniu słów kluczowych, których szukają Twoi klienci i które mogą pomóc w generowaniu sprzedaży – bezpośrednio lub w ramach lejka sprzedaży online.
  • Strategia SEO – tutaj patrzysz na punkt wyjścia. Co robią twoi konkurenci? Co chcesz Ty chcesz osiągnąć? Nad jakimi obszarami SEO musisz popracować, aby dostać się na szczyt?
  • Pozycjonowanie lokalne – typowe dla rzemieślników, terapeutów, restauracji i wolnych zawodów, gdzie potencjalni klienci zazwyczaj wybierają lokalnych dostawców. Tutaj musisz pracować z wynikami map lokalnych Google.
  • Pozycjonowanie techniczne – polega na tym, aby domeny, HTML i technologia serwera działały tak, jak chcą tego wyszukiwarki.
  • Onpage SEO – polega na optymalizacji elementów strony, które Google waży w swoim rankingu. To jest nawet 200 czynników – a tylko Google zna wszystkie 200. Ale z doświadczenia wiemy, że optymalizacja tytułów stron, opisów meta i treści tekstowych na stronie – jest tym, do czego Google przywiązuje dużą wagę.
  • Linkbuilding – polega na pozyskiwaniu linków z innych witryn do Twojej witryny. W oczach Google link jest rodzajem rekomendacji Twojej witryny. Tak więc im lepsze rekomendacje (nie koniecznie im więcej), tym wyżej Google oceni Twoją witrynę. Linki można uzyskać, nawiązując współpracę m.in. blogerów lub dostawców. Jeśli masz dobrą historię do opowiedzenia, możesz uzyskać recenzje w czasopismach internetowych. Budowanie linków jest zatem również trwającą pracą i może być trudnym orzechem do zgryzienia dla wielu firm. Dlatego często decydują się zlecić tę część agencji SEO.
  • Pomiar mocy — polega na mierzeniu elementów, które optymalizujesz. To są Twoje miejsca docelowe w Google, Twój ruch z Google – niezależnie od tego, czy ruch zapewnia sprzedaż, zapytania, rejestracje, itd.

Chętnie odpowiemy na pytania. Postaramy się pomóc i doradzić, nawet jeżeli nie zdecydujesz się zostać naszym klientem.
Kontakt i rozmowa z nami do niczego Cię nie zobowiązuje.