• Wyczółkowskiego 2, 89-500 Tuchola
  • (+48) 514 320 840

Media społecznościowe

Twoja firma powinna pojawiać się tam, gdzie ludzie są najbardziej aktywni!
Doskonale zdajemy sobie sprawę z popularności mediów społecznościowych, z powodzeniem można je wykorzystać jako „darmową” reklamę i marketing.

Najpopularniejsze to:

Facebook – dla osóby prywatnych oraz firm.

LinkedIn – do kontaktów zawodowo-biznesowych.

Twitter – jeden z graczy wagi ciężkiej za granicą, w Polsce jeszcze nie tak popularny.

Instagram – powstał jako miejsce do dzielenia się zdjęciami, aktualnie konta mają zarówno osoby prywatne, celebryci jak i firmy, które w ten sposób promują swoją działalność.

YouTube – Każdego miesiąca YouTube odwiedza ponad miliard użytkowników.

 

Zaletą marketingu i reklamy w mediach społecznościowych jest to, że łatwo i szybko zaistnieje jako firma/instytucja/klub. Możesz sam być bardzo aktywny – lub reklamować się na stronach. Mouli.pl posiada kilkuletnią wiedzę na temat fieldingu w mediach społecznościowych.

Przeczytaj więcej o różnych opcjach:

Facebook:

Liczba użytkowników Facebooka w Polsce ok. 25 mln

Facebook w skrócie.

  • Najczęściej używana platforma społecznościowa w Polsce
  • Wiele dostępnych informacji o użytkownikach
  • Dobre warunki do interakcji i debaty
  • Możliwość targetowania komunikacji poprzez posty sponsorowane
  • Dojrzała komercyjnie platforma.

Ponieważ Facebook stał się największym polskim i światowym portalem społecznościowym, powszechnie oczekuje się, że każda firma jest tam obecna. Chociażby tylko z tego powodu warto rozważyć stworzenie strony firmowej na Facebooku.

Ponadto medium to jest powszechnie używane jako „wyszukiwarka” i oferuje szeroki wachlarz możliwości handlowych, które można ukierunkować na podstawie szerokiej gamy informacji, które Facebook dostarcza o swoich użytkownikach.

Użytkownicy Facebooka są również przyzwyczajeni do poruszania się po komercyjnym „wszechświecie”, podczas gdy doświadczenie w tej dziedzinie jest stopniowo wspaniałe, co sprawia, że ​​platforma jest dojrzała komercyjnie.


LinkedIn:

Liczba użytkowników LinkedIn w Polsce ok: 4,5 mln

LinkedIn w skrócie.

  • Profesjonalny, formalny charakter
  • Dobra okazja do dystrybucji i udostępniania treści
  • Nadaje się do tworzenia wiarygodności i przywództwa myślowego
  • Możliwość budowania świadomości i autorytetu poprzez dyskusje grupowe
  • Skierowane wiadomości do wybranych grup docelowych.

LinkedIn różni się od innych mediów społecznościowych profesjonalnym, branżowym charakterem. Jeśli potrzebujesz znaleźć nowych partnerów, nowych współprcowników lub chcesz poszerzyć obserwujących o odpowiednich ludzi z branży, LinkedIn jest miejscem, od którego możesz zacząć.

Platforma zapewnia możliwość stworzenia przywództwa myślowego i autorytetu w swojej dziedzinie, ponieważ masz możliwość pisania postów na blogu na swój temat i udostępniania wzbogacających treści w sieciach, na forach dyskusyjnych i grupach.

LinkedIn ma dostęp do wielu informacji o życiu zawodowym ludzi, co zapewnia kierowanie wiadomości do starannie wyselekcjonowanych grup docelowych.

Krótko mówiąc, Linkedin to miejsce, w którym spotykają się ludzie biznesu.


Twitter:

Liczba użytkowników Twittera w Polsce ok. 2 mln

Twitter w skrócie.

  • Wielu influencerów
  • Każdy może śledzić każdego (i każdy może odpowiedzieć każdemu)
  • Komunikacja odbywa się w czasie rzeczywistym
  • Łatwe rozpoczęcie i dołączanie do dyskusji
  • Bardzo mało ograniczeń
  • Interakcja z firmami i markami.

Twitter to media społecznościowe, z kilkoma ograniczeniami, które są łatwe i proste w użyciu — każdy może rozpocząć i uczestniczyć w dyskusjach, a także śledzić wydarzenia, kampanie itp. za pomocą hashtagów.

Ze względu na formę Twittera „dozwolone” jest publikowanie więcej niż w innych mediach społecznościowych, ponieważ interakcja odbywa się w czasie rzeczywistym.

Twitter jest drugą co do wielkości platformą na świecie, co jest naprawdę dobrą okazją do dotarcia do potencjalnej lokalnej/międzynarodowej publiczności. Twitter jest w większym stopniu wykorzystywany do śledzenia mediów i marek niż Facebook, który jest dobrym punktem wyjścia dla nas, firm.


Instagram

Liczba użytkowników Instagrama w Polsce ok. 10 mln

Instagram w skrócie.

  • Dobry do tworzenia historii za pomocą zdjęć i filmów
  • Szybko rozwijająca się platforma
  • Brak ograniczeń marketingowych.

Instagram jest jednym z najszybciej rozwijających się mediów z rosnącą liczbą użytkowników dziennie, co daje dobrą okazję do dotarcia do potencjalnych i konkretnych grup docelowych.

Instagram to wizualne medium ze zdjęciami i filmami, które skutecznie pokazują, co dzieje się za zamkniętymi drzwiami, takie jak kultura korporacyjna, wydarzenia, pracownicy itp., a także produkty reklamowe i oferty.

W Mouli.pl postrzegamy Instagram jako często pomijaną platformę społecznościową z nieograniczonymi możliwościami. Instagram jest łatwy w obsłudze i może być zintegrowany z powyższymi platformami.


Youtube

Liczba użytkowników YouTube w Polsce ok: 2 miliony

Youtube w skrócie.

  • Sposób na wyjątkową prezentację wideo firmy.
  • Wszyscy znają youtube i za pomocą kilku kliknięć mogą znaleźć Twoją firmę.
  • Twoje reklamy na YouTube sprawią, że będziesz bardziej widoczny w internecie i zyskasz więcej lojalnych klientów.

Każdego miesiąca YouTube odwiedza ponad miliard użytkowników. Youtube jest najczęściej używaną wyszukiwarką po Google. Reklama z żywym obrazem i dźwiękiem zrobi większe wrażenie i zostanie bardziej zapamiętana w porównaniu do stacjonarnych reklam graficznych.

Niestety tradycyjna reklama telewizyjna jest zarezerwowana dla większych firm, z dużymi budżetami marketingowymi, dla małych i średnich firm jest często zbyt dużą inwestycją.

To tutaj pojawia się YouTube z reklamą wideo. Youtube to doskonała platforma do robienia czegoś, czego jeszcze niewielu ma na swoich stronach internetowych.

Często używamy powiedzenia: ogranicza nas tylko wyobraźnia. I naprawdę to mamy na myśli.
Jeśli wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie, nie zastanawiaj się.
Zadzwoń i uzyskaj niezobowiązującą ofertę.


Chętnie odpowiemy na pytania. Postaramy się pomóc i doradzić, nawet jeżeli nie zdecydujesz się zostać naszym klientem.
Kontakt i rozmowa z nami do niczego Cię nie zobowiązuje.