
Twoja firma powinna pojawiać się tam, gdzie ludzie są najbardziej aktywni!
Doskonale zdajemy sobie sprawę z popularności mediów społecznościowych, z powodzeniem można je wykorzystać jako „darmową” reklamę i marketing.
Najpopularniejsze to:
Facebook – dla osóby prywatnych oraz firm.
LinkedIn – do kontaktów zawodowo-biznesowych.
Twitter – jeden z graczy wagi ciężkiej za granicą, w Polsce jeszcze nie tak popularny.
Instagram – powstał jako miejsce do dzielenia się zdjęciami, aktualnie konta mają zarówno osoby prywatne, celebryci jak i firmy, które w ten sposób promują swoją działalność.
YouTube – Każdego miesiąca YouTube odwiedza ponad miliard użytkowników.
Zaletą marketingu i reklamy w mediach społecznościowych jest to, że łatwo i szybko zaistnieje jako firma/instytucja/klub. Możesz sam być bardzo aktywny – lub reklamować się na stronach. Mouli.pl posiada kilkuletnią wiedzę na temat fieldingu w mediach społecznościowych.
Przeczytaj więcej o różnych opcjach:
Facebook:
Liczba użytkowników Facebooka w Polsce ok. 25 mln
Facebook w skrócie.
- Najczęściej używana platforma społecznościowa w Polsce
- Wiele dostępnych informacji o użytkownikach
- Dobre warunki do interakcji i debaty
- Możliwość targetowania komunikacji poprzez posty sponsorowane
- Dojrzała komercyjnie platforma.

Ponieważ Facebook stał się największym polskim i światowym portalem społecznościowym, powszechnie oczekuje się, że każda firma jest tam obecna. Chociażby tylko z tego powodu warto rozważyć stworzenie strony firmowej na Facebooku.
Ponadto medium to jest powszechnie używane jako „wyszukiwarka” i oferuje szeroki wachlarz możliwości handlowych, które można ukierunkować na podstawie szerokiej gamy informacji, które Facebook dostarcza o swoich użytkownikach.
Użytkownicy Facebooka są również przyzwyczajeni do poruszania się po komercyjnym „wszechświecie”, podczas gdy doświadczenie w tej dziedzinie jest stopniowo wspaniałe, co sprawia, że platforma jest dojrzała komercyjnie.
LinkedIn:
Liczba użytkowników LinkedIn w Polsce ok: 4,5 mln
LinkedIn w skrócie.
- Profesjonalny, formalny charakter
- Dobra okazja do dystrybucji i udostępniania treści
- Nadaje się do tworzenia wiarygodności i przywództwa myślowego
- Możliwość budowania świadomości i autorytetu poprzez dyskusje grupowe
- Skierowane wiadomości do wybranych grup docelowych.

LinkedIn różni się od innych mediów społecznościowych profesjonalnym, branżowym charakterem. Jeśli potrzebujesz znaleźć nowych partnerów, nowych współprcowników lub chcesz poszerzyć obserwujących o odpowiednich ludzi z branży, LinkedIn jest miejscem, od którego możesz zacząć.
Platforma zapewnia możliwość stworzenia przywództwa myślowego i autorytetu w swojej dziedzinie, ponieważ masz możliwość pisania postów na blogu na swój temat i udostępniania wzbogacających treści w sieciach, na forach dyskusyjnych i grupach.
LinkedIn ma dostęp do wielu informacji o życiu zawodowym ludzi, co zapewnia kierowanie wiadomości do starannie wyselekcjonowanych grup docelowych.
Krótko mówiąc, Linkedin to miejsce, w którym spotykają się ludzie biznesu.
Twitter:
Liczba użytkowników Twittera w Polsce ok. 2 mln
Twitter w skrócie.
- Wielu influencerów
- Każdy może śledzić każdego (i każdy może odpowiedzieć każdemu)
- Komunikacja odbywa się w czasie rzeczywistym
- Łatwe rozpoczęcie i dołączanie do dyskusji
- Bardzo mało ograniczeń
- Interakcja z firmami i markami.

Twitter to media społecznościowe, z kilkoma ograniczeniami, które są łatwe i proste w użyciu — każdy może rozpocząć i uczestniczyć w dyskusjach, a także śledzić wydarzenia, kampanie itp. za pomocą hashtagów.
Ze względu na formę Twittera „dozwolone” jest publikowanie więcej niż w innych mediach społecznościowych, ponieważ interakcja odbywa się w czasie rzeczywistym.
Twitter jest drugą co do wielkości platformą na świecie, co jest naprawdę dobrą okazją do dotarcia do potencjalnej lokalnej/międzynarodowej publiczności. Twitter jest w większym stopniu wykorzystywany do śledzenia mediów i marek niż Facebook, który jest dobrym punktem wyjścia dla nas, firm.
Liczba użytkowników Instagrama w Polsce ok. 10 mln
Instagram w skrócie.
- Dobry do tworzenia historii za pomocą zdjęć i filmów
- Szybko rozwijająca się platforma
- Brak ograniczeń marketingowych.

Instagram jest jednym z najszybciej rozwijających się mediów z rosnącą liczbą użytkowników dziennie, co daje dobrą okazję do dotarcia do potencjalnych i konkretnych grup docelowych.
Instagram to wizualne medium ze zdjęciami i filmami, które skutecznie pokazują, co dzieje się za zamkniętymi drzwiami, takie jak kultura korporacyjna, wydarzenia, pracownicy itp., a także produkty reklamowe i oferty.
W Mouli.pl postrzegamy Instagram jako często pomijaną platformę społecznościową z nieograniczonymi możliwościami. Instagram jest łatwy w obsłudze i może być zintegrowany z powyższymi platformami.
Youtube
Liczba użytkowników YouTube w Polsce ok: 2 miliony
Youtube w skrócie.
- Sposób na wyjątkową prezentację wideo firmy.
- Wszyscy znają youtube i za pomocą kilku kliknięć mogą znaleźć Twoją firmę.
- Twoje reklamy na YouTube sprawią, że będziesz bardziej widoczny w internecie i zyskasz więcej lojalnych klientów.

Każdego miesiąca YouTube odwiedza ponad miliard użytkowników. Youtube jest najczęściej używaną wyszukiwarką po Google. Reklama z żywym obrazem i dźwiękiem zrobi większe wrażenie i zostanie bardziej zapamiętana w porównaniu do stacjonarnych reklam graficznych.
Niestety tradycyjna reklama telewizyjna jest zarezerwowana dla większych firm, z dużymi budżetami marketingowymi, dla małych i średnich firm jest często zbyt dużą inwestycją.
To tutaj pojawia się YouTube z reklamą wideo. Youtube to doskonała platforma do robienia czegoś, czego jeszcze niewielu ma na swoich stronach internetowych.
Często używamy powiedzenia: ogranicza nas tylko wyobraźnia. I naprawdę to mamy na myśli.
Jeśli wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie, nie zastanawiaj się.
Zadzwoń i uzyskaj niezobowiązującą ofertę.